تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۲
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۳۱۵۸۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری اعلام کرد:

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مجموعه‌ای پیشرو در اکوسیستم دانش بنیان

‌می‌متالز - مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در اکوسیستم دانش بنیان نام برد و گفت: راه اندازی صندوق‌های CVC نقش مهمی در توسعه اکوسیستم نوآوری و دانش بنیان دارند.

به گزارش می‌متالز، یونس حمیدی، مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری در بازدیدی که به همراه تیم همراه، از مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران داشتند با بیان این مطلب اظهار کرد: در تلاش هستیم که با اقدامات برنامه ریزی شده، وضعیت کاری صندوق‌ها و بحث‌های نظارتی را به طور همزمان پیش ببریم و در این مسیر ظرفیت‌ها را شناسایی و تقویت کنیم.

وی پس از بازدید از مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و ارزیابی اقدامات انجام شده شرکت در حوزه فناوری، نوآوری، سرمایه گذاری و اقتصاد دانش بنیان، قول حمایت از فعالیت‌های این شرکت را داد.

در ادامه مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری با حضور در دفتر صندوق cvc سنگ آهن در کارخانه نوآوری درخشان یزد، در جریان مباحث مربوط به فرآیند‌های غربالگری، ارزیابی شرکت‌های هدف و مدل‌های پیش بینی شده جهت سرمایه گذاری و اولویت‌های این صندوق قرار گرفت.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مجموعه‌ای پیشرو در اکوسیستم دانش بنیان

منبع: سنگ آهن مرکزی ایران - بافق

عناوین برگزیده