تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۲
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۳۱۷۵۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

تشکیل شورای هم‌خانواده‌های صمت در چهارمحال و بختیاری/ فعال‌سازی واحد‌های راکد و غیرفعال از برنامه‌های اصلی این شورا است

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری، هدف اصلی تشکیل شورای هم‌خانواده‌های صنعت، معدن و تجارت استان را ایجاد تعامل، همکاری، همفکری و همراهی بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری استان برشمرد.

به گزارش می‌متالز، «فضل‌الله رحمتی» مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شورای هم‌خانواده‌های صنعت، معدن و تجارت استان، با ترکیب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، رئیس اتاق اصناف شهرکرد، مدیران عامل بانک‌های توسعه تعاون و صنعت و معدن، نمایندگان سازمان زمین شناسی و نظام مهندسی معدن تشکیل شد.

وی افزود: رشد و توسعه صنعت، معدن و تجارت استان بدون همکاری و همیاری تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو شورای هم‌خانواده‌های صنعت معدن و تجارت استان محقق نخواهد شد.

مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت ایجاد هم افزایی در بخش صنعت معدن و تجارت استان تاکید کرد: شناسایی مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی، معدنی، صنفی و تجاری و یافتن راهکار حل موانع توسعه این بخش‌ها از جمله مواردی هستند که در جلسات این شورا در راستای توسعه استان بحث و بررسی خواهد شد.

وی اضافه کرد: تحقق برنامه ساخت داخل، فعال‌سازی واحد‌های راکد و غیر فعال، تکمیل طرح‌های نیمه تمام با اولویت طرح‌های پیشران و نوآورانه و فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحدها، همچنین امیدبخشی عملکرد دولت، در دستور کارجدی این شوراست.

رحمتی همچنین گفت: رشد، آبادانی، توسعه و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت استان بدون همکاری و همیاری تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان محقق نخواهد شد.

لازم به‌ذکر است، در این نشست مدیران و نمایندگان شورای هم خانواده استان از جمله، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اتاق اصناف مرکز استان، نظام مهندسی معدن و مدیران بانک‌های صنعت، معدن و توسعه تعاون استان با تشریح عملکرد، مشکلات، چالش‌ها، زیرساخت‌ها و دیدگاه‌های سد راه تولید و اقتصاد مجموعه خود را تشریح کردند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده