تاریخ: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۳۷۲
کد خبر: ۳۱۸۹۴۳
سرویس خبر : زمین شناسی

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی لرستان

‌می‌متالز - رضا بسطامی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران ضمن بازدید از فعالیت‌ها و دستاورد‌های این اداره‌کل در جلسه مشترکی با حضور حجت‌الله کریمی‌منفرد مدیرکل و دیگر همکاران مرکز، توسعه همکاری‌های مشترک دوجانبه را بررسی کردند.

به گزارش می‌متالز، در این نشست، مدیر اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی منطقه زاگرس، همکاری‌های دوجانبه این اداره‌کل و سازمان نظام مهندسی معدن و سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان را که از سال‌ها قبل شکل گرفته منشأ اثر برای بخش معدن استان دانسته و ادامه این همکاری‌ها را راهبرد اصلی این اداره‌کل عنوان کرد.

کریمى‌منفرد، همچنین به آمادگی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنى جهت توسعه تعامل بیشتر و مؤثرتر با سازمان نظام مهندسی معدن تاکید کرد و گفت: در سایه این تعامل کیفیت طرح‌های اکتشافی، گزارشات نهایی محدوده‌های اکتشافی افزایش یافته و نیرو‌های جوان نظام مهندسی نیز از تجربه کارشناسان این سازمان بهره‌مند خواهد شد.

همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران ضمن اشاره به همکاری‌های مناسب سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنى با سازمان نظام مهندسی معدن گفت: نیرو‌های کارشناس سازمان نظام مهندسی معدن می‌تواند بازوی نظارتی مطلوبی جهت بخش معدن و فعالیت‌های معدنی باشد که می‌بایست توجه کافی به آن شود.

رضا بسطامی، ادامه همکاری‌های دو طرف را باعث افزایش بنیه علمی کارشناسان و فعالیت‌های در حال اجرا دانست.

شایان ذکر است؛ در این دیدار پروژه‌هاى انجام شده و در حال انجام اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی منطقه زاگرس (لرستان) ارائه شد و آقایان سعید مهدوى معاون مرکز و احدالله فاضلى از کارشناسان مرکز نیز به بیان دیدگاه‌هاى خود پرداختند.

منبع: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

عناوین برگزیده