تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۳۱۸۳۵۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت آرکا همایش پارس:

افزایش ۳۰ درصدی تعداد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۳

‌می‌متاز - نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی (ماینکس ۲۰۲۳) امروز دوشنبه سوم مهر ماه ۱۴۰۲ در محل ساختمان سازمان نظام مهندسی معدن ایران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا شینی مقدم مدیرعامل شرکت آرکا همایش پارس مجری برگزاری نمایشگاه ماینکس در این نشست خبری با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی (ماینکس ۲۰۲۳) از ۱۲ تا ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل مصلای امام خمینی (ره) – سالن شبستان در تهران برگزار می‌شود، افزود: ارائه فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در بخش معدن و صنایع معدنی و جهت‌دهی به سرمایه‌های داخلی و خارجی به این بخش، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های معدنی، ارائه دستاورد‌های تولیدکنندگان و صنعتگران معدن و صنایع معدنی، یافتن بازار‌های جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت‌های معدنی کشور، انتقال دانش و فناوری‌های نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت‌ها از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه هستند.

وی با اشاره به حضور حدود ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی (یا نمایندگان آن‌ها در ایران) در ماینکس ۲۰۲۳ افزود: تعداد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه امسال ماینکس ۳۰ درصد نسبت به نمایشگاه سال قبل افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه اغلب شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی ایران در نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۳ حضور دارند، اظهار کرد: در نمایشگاه ماینکس امسال شرکت‌های خارجی از کشور‌های چین، روسیه، ایتالیا، آلمان، جمهوری چک، ترکیه، اسپانیا و سوئد حضور خواهند داشت.

به گفته شینی مقدم این نمایشگاه کل زنجیره بخش معدن را در بر می‌گیرد و در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری بر پا شده و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین آلات معدنی و صنایع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمایه‌گذار، موسسات مالی، اعتباری و مهندسین مشاور در این رویداد مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت آرکا همایش پارس عنوان کرد: همچنین با هیات‌هایی اقتصادی از کشور‌های روسیه، چین، رومانی، عراق، افغانستان و ترکیه برای حضور در نمایشگاه امسال ماینکس مکاتبه شده است و شاهد حضور این هیات‌ها در نمایشگاه خواهیم بود. همچنین در نمایشگاه فضایی برای مذاکرات B۲B بین شرکت‌ها اختصاص یافته است. در حاشیه نمایشگاه نیز پنل‌های تخصصی در حوزه‌هایی مانند ایمنی، حقوق دولتی و پوشش ریسک‌های صادرات برگزار خواهد شد.

منبع: ماین نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده