تاریخ: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۱۹۳۱۹
مدیرکل صمت استان بوشهر مطرح کرد؛

ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در صنعت شناورسازی استان بوشهر

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان بوشهر اعلام کرد که فعال بودن ۲۶ واحد شناورسازی در این استان باعث ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در این بخش شده است.

به گزارش می‌متالز، «مهدی صفوی» مدیرکل صمت استان بوشهر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکی از مزیت‌های منطقه‌ای استان بوشهر، صنعت شناورسازی است که ارزش افزوده بالایی در صنعت استان بوشهر به‌دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه با هدف رفع نیاز‌های فن‌آورانه صنعت شناورسازی مقرر شده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان این استان کمک گرفته شود، افزود: در سفر مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی از واحد‌های استان بازدید و فرصت‌ها و چالش‌های این صنعت بررسی شد.

مدیرکل صمت استان بوشهر ادامه داد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان از رویکرد‌های راهبردی وزارت صمت است که بوشهر اکنون از استان‌های پیشرو در پیاده‌سازی این رویکرد در صنعت کشتی‌سازی است.

وی در ادامه تاکید کرد: امید است ظرفیت تحقیقاتی و پژوهشی شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یک پیشران صنعت کشتی‌سازی، بوشهر را متحول و با توسعه این صنعت شاهد افزایش فرصت‌های شغلی این حوزه باشیم.

صفوی همچنین گفت: از صنعت شناورسازی استان نیز انتظار می‌رود نیاز‌های فن‌آورانه خود را شناسایی و آن‌ها در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان استان قرار دهند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده