تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۰۰
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۲۰۴۴۰
در نشست خبری هجدهمین سالگرد تاسیس رایان هم‌افزا مطرح شد؛

بهره‌گیری ٦ میلیون کاربر از سامانه‌های رایان هم‌افزا/سرمایه شرکت به ١٠٠ میلیارد تومان رسید

‌می‌متالز - مدیرعامل رایان هم‌افزا گفت: حدود ۷۰ محصول توسط شرکت رایان هم‌افزا در حال ارائه است که در این خصوص می‌توان به سامانه بک آفیس، حوزه‌های درگاه‌های پرداخت الکترونیک بانک‌ها، رایان بان، وب‌سایت‌های cms، سامانه یکپارچه غیر حضوری سجام، سامانه معاملات آنلاین، سامانه رکسار، سامانه معاملات آتی کالا، سامانه مدیریت صندوق‌های مشترک و... اشاره کرد.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الله فرهنگیان، مدیرعامل رایان هم‌افزا در نشست خبری هجدهمین سالگرد تاسیس این شرکت، اظهار کرد: شرکت رایان هم‌افزا به عنوان یک شرکت فراهم کننده زیرساخت‌های فناوری بازار سرمایه در راستای شفافیت و ارتقا معاملات گام برداشته است، در تلاش هستیم تا با توسعه فعالیت‌ها هلدینگ رایان هم افزا را به منظور ارائه خدمات تاسیس کنیم.

او افزود: شرکت رایان هم افزا در دوران فعالیت خود وضعیت سهامداری مختلفی را تجربه کرده است و حدود یک میلیون سهامدار حقیقی خرد دارد.

مدیرعامل رایان هم افزا ادامه داد: در شرکت‌های فاینتک مثل رایان هم‌افزا، نیروی انسانی بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر ۶ میلیون کاربر از سامانه‌های ما بهره می‌گیرند. همچنین ۲ میلیون نفر از سامانه‌های رایان هم افزا به عنوان سامانه‌های معامله گر استفاده کرده‌اند.

فرهنگیان گفت: در حال حاضر ۶۲ مجوز کارگزاری، ۷۲ درصد از کارگزاری‌های بورس کالا، ۴۱ درصد از سبدگردان‌ها و ۶۲ درصد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری از سامانه رایان هم‌افزا بهره می‌گیرند.

او تاکید کرد: حدود ۷۰ محصول توسط شرکت رایان هم‌افزا در حال ارائه است که در این خصوص می‌توان به سامانه بکاپ فیس، حوزه‌های درگاه‌های پرداخت الکترونیک بانک‌ها، رایان بان، وب‌سایت‌های cms، سامانه یکپارچه غیر حضوری سجام، سامانه معاملات آنلاین، سامانه رکسار، سامانه معاملات آتی کالا، سامانه مدیریت صندوق‌های مشترک و... اشاره کرد.

مدیرعامل رایان هم افزا تصریح کرد: باتوجه به تعداد و تنوع مشتریان رایان هم افزا به توسعه سرویس‌ها و زیرساخت‌ها پرداخته است، سامانه مودیان مالیاتی نیز یکی دیگر از خدمات رایان هم‌افزا به حساب می‌آید.

فرهنگیان گفت: شرکت درحال تلاش برای توسعه زیر ساخت‌ها و ابزار‌ها است؛ زیرا ما یک هم گروه برای نهاد‌های مالی به حساب می‌آییم.

او بیان کرد: در حال حاضر صندوق بخشی، اهرمی، سامانه رایان‌بان، محصول BI (فراهم آوردن داشبورد برای کارگزاری‌ها برای بررسی عملکرد مشتریان) از جمله اقدامات مهم ما محسوب می‌شود. هر سال دست کم یک محصول جدید به بازار سرمایه معرفی کردیم که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه اولین راهکار جامع رایان هم افزا برای مدیریت کارگزاری در سال ۱۳۸۴، ارائه اولین راهکار جامع رایان هم افزا برای بورس کالا در سال ۱۳۸۷، ارائه راهکار جامع رایان هم افزا برای آتی کالا در سال ۱۳۹۰ و سایر محصولات اشاره کرد. همچنین سرویس توثیق و صندوق بازنشستگی از جمله محصولاتی است که در آینده از آن رونمایی خواهیم کرد.

مدیرعامل رایان هم افزا گفت: سرمایه شرکت از ۲۰۰میلیارد ریال به۱۰۰۰ میلیارد ریال در مقایسه با سال افزایش پیدا کرده است.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده