تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۸
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۳۲۱۸۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شستا:

پیاده‌سازی اصول پدافندغیرعامل ضرورتی انکار‌ناپذیر است

‌می‌متالز - اولین همایش پدافند غیرعامل صنعت سیمان کشور با حضور ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های شستا گفت: شستا یکی از بازیگران مهم بخش صنعت کشور است که به عنوان یک هلدینگ چندرشته‌ای در حوزه‌های مختلفی از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، سیمان، بازار سرمایه، دارو و … فعالیت دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هلدینگ دارویی تامین افزد: هلدینگ دارویی تامین همواره یاور نظام در زمان بحران‌ها بوده و هرگاه کمبودی در بازار ایجاد شده این هلدینگ به سرعت پاسخ به نیاز برای اقلام دارویی و بهداشتی را در دستورکار قرار داده است.

بازیان تصریح کرد: پیشگامی شرکت سیمان تامین در پیاده‌سازی اصول پدافند غیرعامل جای تقدیر دارد و انتظار داریم هلدینگ‌های دیگر نیز به این جریان که توسط سیتا ایجاد شده بپیوندد.

غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به تشریح تهدیدات پایه بخش صنعت پرداخت و اظهار داشت: بخشی از این تهدیدات درونزاست، که کنترل این دسته از تهدیدات نیازمند اتخاذ ضوابط حفاظتی جامع و کامل است. در این زمینه سازمان پدافند غیرعامل کشور، اقدام به تهیه آئین نامه کرده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تهدیدات سایبری زیرساختی را دسته دیگری از تهدیدات صنعتی دانست و توضیح داد: در این زمینه باید به این نکته توجه داشت که در زیرساخت‌ها، اهدافی بیشترین جذابیت را برای حملات سایبری دارند که بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌کنند و بیشترین وابستگی به آن‌ها وجود دارد تا چنانچه خدمت این زیرساخت‌ها قطع شود، بیشترین پیامد را برای مردم به دنبال داشته باشد.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل سیمان تامین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنعت سیمان در کشور به بررسی جایگاه هلدینگ سیمان تامین در ایران و جهان پرداخت. در ادامه ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با اشاره به محور‌های پدافند غیرعامل بخش صنعت را از ابعاد مهم پدافند غیرعامل برشمرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده