تاریخ: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۲۲۰۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کارگاه کارآفرینی همت صورت گرفت؛

آغاز حمایت از توسعه‌ی کسب‌وکار‌های تولیدی خرد در استان خراسان‌جنوبی

‌می‌متالز - حمایت از توسعه‌ی کسب‌وکار‌های تولیدی خرد در استان خراسان‌جنوبی با برگزاری نخستین اختتامیه‌ی کارگاه کارآفرینی همت در روستای افضل آباد شهرستان شوسک آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، «محمدحسین قمری» مدیرکل دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف) وزارت صمت ضمن بازدید از طرح‌های برگزیده و موفق ایجادشده در قالب طرح کارآفرینی همت در روستای افضل آباد استان خراسان‌جنوبی، از حمایت مشارکتی جهت توسعه‌ی بازار این کسب‌وکار‌های خرد خبر داد.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف) وزارت صمت در ادامه اعلام کرد به حول و قوه الهی به‌زودی شاهد رونق بازار این کسب‌وکار‌ها خواهیم بود.

ایجاد کارگاه بلوک‌سازی، واحد صنفی خرازی محلی، تولیدی سرویس آشپزی، صنایع دستی هنری و کارگاه عرق‌گیری از برگزیدگان معرفی و تجلیل شده در رویداد همت بودند که موفق شدند سودی بیش از ۳۰۰ درصد را در یک ماه چالش همت محقق کرده بودند. این مجموعه‌ها در حضور رئیس مرکز اصناف و بازرگانان، کارشان را ارائه کردند.

گفتنی است این برنامه توسط گروه جهادی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده و توسط مرکز اصناف وزارت صمت و ستاد حمایت از رویداد‌های همت حمایت شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده