تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۳
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۳۲۲۵۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان فارس خبر داد؛

مشکل ۱۹ بنگاه اقتصادی در فارس برطرف شد/ راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام جزو برنامه‌های ستاد تسهیل استان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان فارس از رفع مشکل ۱۹ بنگاه اقتصادی در پانصد و پنجاهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صمت استان فارس در پانصد و پنجاهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس گفت: مشکلات تعداد ۱۹ بنگاه اقتصادی و واحد‌های تولیدی در محل سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس با حضور اعضا کارگروه و رؤسای بانک‌های عامل بررسی شد.

وی افزود: فعالیت در زمینه فولاد، پتروشیمی فرآورده‌های نفتی، هتل، همچنین طرح بسته‎بندی خشکبار قلات و... تولیدات بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی بود که موضوعات اقاله زمین به متقاضی و بخشش جرائم در شهرک‌های صنعتی، موارد مالیاتی تعیین تکلیف بدهی، تامین انرژی، بخشش جرائم گاز و بررسی برخی مصوبات گذشته و … در این نشست مورد گفتگوی کارشناسی قرار گرفت و مصوبات لازم جهت حل مشکلات و موانع تصویب و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

مدیرکل صمت و دبیر کارگروه تسهیل استان فارس در ادامه اظهار کرد: به‌منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص حل و فصل مشکلات واحد‌های تولیدی، به‌ویژه در موارد مربوط به تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام، تأمین مالی، تعیین تکلیف بدهی‌های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی، معادن و رفع موانع صادراتی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به ریاست استاندار تشکیل و اتخاذ تصمیم جهت سیاست‌گذاری برای تسهیل دسترسی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی با رعایت قوانین مرتبط انجام می‌گیرد.

ایزدی با اشاره به برگزاری منظم و مستمر جلسات کمیته تخصصی و کارگروه استانی گفت: خوشبختانه نهضت برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سه‌شنبه‌ها در مرکز فارس تاکنون توانسته موانع و مشکلات بسیاری را پیش‌روی تولید در استان رفع کند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده