تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۴
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۲۲۶۴۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر توسعه کسب و کار شرکت MSTID خبر داد؛

سرمایه‌گذاری هزار میلیاردی MSTID در۵۰ شرکت دانش بنیان تا پایان امسال

‌می‌متالز - مدیر توسعه کسب و کار شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: تا امروز بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های دانش‌بنیان داشتیم و در نظر داریم تا انتهای سال در ۵۰ شرکت دانش بنیان سرمایه‌گذاری کنیم که درمجموع این سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش می‌متالز، وحدت زاهدی در حاشیه پنجمین رویداد فولادی شو اظهار داشت: در استان‌های مختلفی این رویداد برگزار شده که این رویه در سایر استان‌ها به صورت زنجیره‌وار ادامه خواهد داشت تا از ظرفیت فناوری همه کشور بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده رویداد‌های آتی به سمت شمال کشور خواهد بود و استان آذربایجان مورد هدف بعدی رویداد «فولادی شو» است تا از بازوی پارک علم و فناوری این استان کمک گرفته شود.

مدیر توسعه کسب و کار شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بر شرکت‌های موثر در زنجیره تولید فولاد کشور یکی از اهداف این رویدادهاست، گفت: در واقع با شناسایی شرکت‌های مستعد و توانمند در حوزه فولاد می‌توان به شبکه‌سازی این شرکت‌ها حول محور زیست بوم فناوری فولاد کمک کرد و در کنار آن به رشد و تسهیلگری آن‌ها شدت خواهد داد.

وی ادامه داد:تا امروز بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های دانش‌بنیان داشتیم و در نظر داریم تا انتهای سال در ۵۰ شرکت دانش بنیان سرمایه‌گذاری کنیم که درمجموع این سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده