تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۲۲۶۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان:

گفتمان دو طرفه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و متقاضی تکنولوژی شکل گیرد

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: باید گفتمان دوطرفه بین شرکت‌های سرمایه پذیر و متقاضی تکنولوژی در سطوح تخصصی‌تر شکل گیرد و شرکت‌های دانش‌بنیان خود را با نیاز‌های صنایع مطابقت دهند.

به گزارش می‌متالز، وحید فولادگر با اشاره به رویداد فولادی شو اظهار داشت: چنین همایش‌هایی در جهت نزدیک شدن اهداف شرکت سرمایه پذیر و متقاضی تکنولوژی بسیار مفید است و باید این گفتمان‌ها انجام شود تا خواسته‌ها با یکدیگر همپوشانی داشته باشند.

وی ادامه داد: در ابتدای راه قرار داریم و باید چنین گفتمانی در سطوح تخصصی‌تر شکل گیرد و شرکت‌های دانش‌بنیان خود را با نیاز‌های صنایع مطابقت دهند و در این صورت خطرپذیری سرمایه‌گذاری آن‌ها کمتر می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اقدامات اتاق بازرگانی در راستای اقتصاد دانش‌بنیان گفت: چند محور در اتاق بازرگانی دنبال می‌شود که یکی از آن‌ها توسعه تقاضاست و به نوعی همانند اقدام فولادمبارکه به ارائه تقاضا و نیاز صنایع بزرگ پرداخته می‌شود.

وی توانمندسازی اعضا و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از دیگر اقدامات برشمرد و تصریح کرد: ذیل این موضوع ۶ کمیته تامین مالی، فناوری، ارزش‌گذاری مالکیت معنوی، هوش مصنوعی و ... شکل گرفته است تا ارتباط صنایع با شرکت‌های فناور تسهیل شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده