تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۵۸
کد خبر: ۳۲۳۳۱۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون وزیر تعاون:

سرمایه‌گذاری در حوزه معدن پشتوانه‌ای برای آینده کشور است

‌می‌متالز - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را شرکتی موفق در حوزه معدن دانست و گفت: این شرکت می‌تواند شرکتی پیشرو و شتاب دهنده در حوزه معدنی باشد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا عسگریان اظهار داشت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران یکی از بزرگترین شرکت‌های معدنی کشور محسوب می‌شود که همواره نیازمند برنامه ریزی‌های دقیق و مدون، مدیریتی کارآمد و پیشران و همکاری و هماهنگی بین تمامی بخش‌های مجموعه است.

وی با تاکید بر اینکه در شرکت‌ها، تنها مدیرعامل مسوول پیشبرد اهداف نیست، افزود: تمامی نیرو‌ها در پیشرفت و توسعه شرکت خود نقش دارند.

عسگریان با بیان اینکه شرکت سنگ آهن از معدود شرکت‌های بین نسلی است، اضافه کرد: با شفاف سازی طرح‌ها و نظارت بر فعالیت‌های اجرایی در آن‌ها باید از سرمایه‌ها حفاظت کنیم.

وی به موضوع سرمایه گذاری نیز اشاره کرد و گفت: برای توسعه و رسیدن به یک آینده روشن، نیازمند سرمایه گذاری‌های قوی در حوزه معدن هستیم که امیدواریم این سرمایه‌ها در استان یزد، استان‌های مجاور و حتی در کشور شناسایی شده و با تامین مالی اهداف توسعه‌ای به خوبی پیش رود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شرکتی موفق است که می‌تواند پیشرو و شتاب دهنده باشد، تصریح کرد: این شرکت می‌تواند در یک برنامه سه ساله تمامی ظرفیت‌های خود را به خوبی پیدا کند.

عسگریان خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ای عملی، مدون، ترکیبی و چند جانبه داشته باشیم و به درستی سرمایه گذاری کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم که در آینده پشتوانه‌ای قوی‌تر از نفت خواهیم داشت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده