تاریخ: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۲۲
بازدید: ۵۰
کد خبر: ۳۲۳۴۱۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با هدف شناسایی ایده‌های ارزش آفرین در بخش معدن و صنایع معدنی برگزار می‌شود

سومین پیش رویداد جشنواره اینوماین ۴ در دانشگاه تربیت مدرس/ تشریح برنامه‌های حمایتی از ایده‌های نوآورانه معدنی

‌می‌متالز - مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) با همکاری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس سومین پیش رویداد جشنواره اینوماین ۴ را ویژه دانشجویان و نوآوران برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، سومین پیش رویداد جشنواره اینوماین ۴ به میزبانی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس با هدف بلوغ نوآوری و ایده‌پردازی، آشنایی با چالش‌های صنعت و آموزش ایده پردازی اصولی چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود تا بازیگران اصلی بخش معدن و زیست بوم نوآوری در این رویداد با اهمیت ایده‌های ارزش آفرین در بخش معدن و صنایع معدنی آشنا و از برنامه‌های حمایتی ایمینو، چالش‌ها و روند ارزیابی ایده‌ها مطلع شوند.

در این پیش رویداد مجید وفایی فرد مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی و دبیر جشنواره فرصت‌ها و چالش‌های زیست‌بوم نوآوری در بخش معدن و راهبرد حمایت از ایده‌های ارزش آفرین را تشریح می‌کند. هادی افشاری مشاور و مدرس مدیریت کسب و کار ایمینو دوره آموزشی با محوریت ایده پردازی اصولی ارائه خواهد کرد.

همچنین علیرضا زراسوندی مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در خصوص خلاقیت، محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران در خصوص کارآفرینی معدنی، احسان اله اشتهاردیان مدیر دفتر پژوهش‌های کاربردی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در خصوص ارتباط صنعت و دانشگاه به سخنرانی خواهند پرداخت.

سومین پیش رویداد جشنواره اینوماین ۴ در دانشگاه تربیت مدرس/ تشریح برنامه‌های حمایتی از ایده‌های نوآورانه معدنی

در این پیش رویداد که با هدف جریان سازی، کشف و تبدیل ایده به راهکار در بخش معدن و صنایع معدنی برگزار می‌شود، حمیدرضا نجاتی رئیس بخش معدن دانشگاه تربیت مدرس به چالش‌های صنعت و سیدضیاءالدین شفائی تنکابنی رئیس موسسه یونیدرو و دبیر علمی جشنواره اینوماین ۴ به نحوه ارزیابی و داوری ایده‌ها و معرفی جشنواره اینوماین می‌پردازند. بنا بر این گزارش، سومین پیش رویداد جشنواره اینوماین ۴، چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس با حضور بزرگان، کارآفرینان، مدیران و اساتید شاخص بخش معدن کشور برگزار می‌شود.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

منبع: مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده