تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۲۴۳۷۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

عرضه خودرو‌های خارجی جدید در سامانه یکپارچه

‌می‌متالز - مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها از اضافه شدن سه مدل جدید از خودرو‌های وارداتی به لیست هشت خودروی عرضه‌شده در چهارمین دوره از عرضه خودرو‌های وارداتی ویژه مشتریان مرحله اول، خبر داد.

به گزارش می‌متالز، به گفته مهدی تقدسی، از این سه مدل، دو محصول دارای قیمت قطعی و یک محصول دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی است. چهارمین مرحله از عرضه خودرو‌های وارداتی ویژه متقاضیان مرحله اول که در اسفندماه سال گذشته ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده‌اند، از دیروز آغاز شده است. متقاضیان به مدت سه روز فرصت دارند سه اولویت مورد‌نظر خود را از میان هشت خودروی وارداتی عرضه‌شده در این دوره از طریق سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی، انتخاب کنند.

حال بر اساس اعلام اختصاصی مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو، سه خودروی جدید وارداتی به این هشت خودرو اضافه شده و بر این اساس متقاضیان اکنون می‌توانند از بین ۱۱ محصول، سه اولویت موردنظر خود را انتخاب کنند. طبق آخرین اصلاحیه صورت‌گرفته، خودروی جتا۵ VS و جتا۷ VS با قیمت قطعی در مبادی ورودی و ونوسیا با قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی به هشت محصول قبلی اضافه شده است. حال متقاضیان می‌توانند از بین ۱۱ محصول سه اولویت مورد نظر خود را با دقت به اینکه ترتیب چینش اولویت‌ها حائز اهمیت است، انتخاب کنند. این مهلت ثبت درخواست تا پایان روز دوشنبه (۲۹ آبان‌ماه) ادامه خواهد داشت.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده