به گزارش میمتالز، این قرارداد گسترش قراردادی است که دو سال پیش برای گسترش نمایشگاه دیجیتال هیوندای در سایت آمازون اعلام شد و مشتریان را قادر میسازد تا یک وسیله نقلیه را انتخاب، قیمت را مقایسه و یک فروشنده را برای تکمیل خرید پیدا کنند. هیوندای اولین نمایشگاه دیجیتال خود را در آمازون در سال ۲۰۱۸ راهاندازی کرد و آخرین نسخه در نمایشگاه خودروی لسآنجلس معرفی شد. طبق گزارش رویترز، مدیرعامل هیوندای موتور، در بیانیهای گفت: «همکاری با یکی از مشتریمحورترین سازمانهای جهان، فرصتهای باورنکردنی را به همراه ما به گسترش مجموعهمان، رشد شبکه فروش، انتقال به برقیسازی و تحقق آینده تحرک هوشمند باز میکند.»
منبع: دنیای اقتصاد