تاریخ: ۰۹ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۶
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۳۲۸۳۷۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون بهره‌برداری و لجستیک شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر عنوان کرد:

رشد تولید شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در ۹ ماهه ۱۴۰۲

‌می‌متالز - معاون بهره‌برداری و لجستیک شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر گفت: در ۹ ماهه امسال، شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر افزایش ۸ درصدی میزان تولید محصول را در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته محقق کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، «مجتبی جواهری» در این زمینه بیان کرد: شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در ۹ ماهه امسال، موفق به تولید دو میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۷۵ تن آهن اسفنجی شد که نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۱۹۶ هزار و ۶۲۸ تن رشد داشته است.

وی افزود: اجرای طرح‌هایی برای افزایش ظرفیت درون خطوط تولید و همچنین کاهش توقف‌های اضطراری و بالا بردن سطح آماده‌به‌کاری تجهیزات، از جمله عواملی بودند که در رشد تولید شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر نقش داشتند.

معاون بهره‌برداری و لجستیک شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر خاطرنشان کرد: جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای رشد تولید و مهار تورم، با وجود اینکه امسال محدودیت‌های انرژی از لحاظ مدت زمان و میزان، افزایش داشته است، اما با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی همکاران مجموعه بهره‌برداری، شاهد رشد تولید این شرکت تاکنون بوده‌ایم.

رشد تولید شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در ۹ ماهه ۱۴۰۲

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده