تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۳۲
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۳۰۰۹۶
سرویس خبر : اجتماعی

برنامه‌ریزی برای کاهش حوادث کار در واحد‌های صنعتی و معدنی

‌می‌متالز - معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: چشم‌انداز این سازمان، کاهش حوادث و آسیب‌های کار در شرکت‌های تابعه و واحد‌های معدنی و صنعتی است تا این آمار‌ها به صفر برسد.

به گزارش می‌متالز، «سمیه خلوصی» امروز (سه‌شنبه) در هفتمین دوره ممیزی عملکرد ایمنی معادن، اظهار داشت: خروجی عملکرد شرکت‌ها، نشان داد که شاهد افزایش و ارتقای سطح ایمنی و کاهش آسیب‌های ناشی از کار هستیم و چشم‌انداز در ایمیدرو رسیدن به آمار صفر در حوادث و آسیب‌های کار است تا به توسعه پایدار دست یابیم.

معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی سازمان توسعه و نوسازی معدن‌وصنایع معدنی با اشاره به سازماندهی واحد‌های معدنی و صنعتی، گفت: اکنون در حوزه ایمنی و بهداشت محیطی وضعیت ارتقا و بهبود یافته است و عملکرد نشان می‌دهد که همت در همکاران برای بهبود وضعیت وجود دارد.

وی تاکید کرد: نیروی انسانی کار می‌کند که سالم زندگی کند؛ از این رو باید عملکرد شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی توسط همکاران به مدیران اعلام شود. ما نیز در این سازمان حمایت‌های مالی و معنوی را از واحد‌های صنعتی و معدنی انجام می‌دهیم تا کشوری توسعه یافته و پاک داشته باشیم.

همایش هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحد‌های تابعه ایمیدرو با هدف ارتقای سطح عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت‌های تابعه و در نهایت تحقق چشم انداز «هدف صفر» در سطح مجموعه ایمیدرو، در حال برگزاری است.

در این همایش، از واحد‌های دارای سطح عملکرد عالی و خوب با حضور محمدرضا موثقی‌نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل این سازمان تقدیر می‌شود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده