تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۵۱
کد خبر: ۳۳۲۹۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در راستای رونق تولید در کشور رقم خورد؛

بهره‌برداری از دو واحد صنعتی در شهرکرد

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که در راستای رونق تولید در کشور، دو واحد صنعتی تولید بتن و تولید غذای آماده در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، «فضل‌الله رحمتی» مدیرکل صمت استان استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که در راستای پویش فجر انقلاب دو واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: افتتاح سیزدهمین واحد بِتُن آماده با سرمایه‌گذاری هزار میلیارد ریال و ایجاد ۲۵ فرصت شغلی از جمله این واحد‌ها است.

مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: این واحد صنعتی با استفاده از تکنولوژی‌های جدید قابلیت تولید بتن آسفالتی که یکی از نیاز‌های مهم راه‌سازی است را دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به حرکت به سمت ساخت مسکن پیش ساخته و همچنین ضرورت استفاده از قطعه‌های نیوجرسی در طول جاده‌ها فعالیت واحد صنعتی بتن آماده ضروری است.

رحمتی ظرفیت تولید سیزدهمین واحد صنعتی بتن آماده این استان را ۲ هزار تن اعلام کرد و ادامه داد: واحد صنعتی تولید غذای آماده با ظرفیت تولید یک تن غذای آماده با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر واحد‌های مورد بهره‌برداری در استان معرفی کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: با راه‌اندازی این واحد صنعتی تولید غذای آماده هفت فرصت شغلی در استان فراهم شده است.

مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: در دهه فجر امسال ۱۱ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده