تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۴۱۳۶۴
سرویس خبر : اجتماعی
شرکت فولاد خوزستان در دهه کرامت میهمان عنایت کریمانه اهل بیت (ع) شد؛

جشن بزرگ سایه خورشید ویژه خانواده بزرگ فولاد

‌می‌متالز - جشن بزرگ سایه خورشید با حضور بیش از سه هزار تن از کارکنان و خانواده بزرگ فولاد خوزستان شامگاه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دریاچه دویست دستگاه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت امام رضا (ع) در یازدهم ذی‌القعده پایان می‌یابد.

محمد جامعی مدیر روابط عمومی ضمن تبریک این دهه مبارک، افزود: حال و هوای شرکت فولاد خوزستان در این دهه متمایزتر از روز‌های دیگر است. چایخانه حضرت از اولین روز دهه با همدلی و همکاری کارکنان راه‌اندازی و مهیای خدمت گردید.

مدیر روابط عمومی گفت: جشن بزرگ «سایه خورشید» به لطف امام رضا (ع) مورد استقبال خوبی از سوی خانواده‌های ولایی شرکت فولاد خوزستان قرار گرفت و رسالت روابط عمومی را سنگین‌تر از قبل کرد.

جشن یاد شده با اجرای سهیل خدادادی از مجریان صدا و سیمای مرکز خوزستان، سخنرانی حجت الاسلام بهاالدینی دبیر شورای عالی فرهنگی، اجرای گروه سرود بین المللی خدام الزهرا (س) و موسیقی، تئاتر و مسابقات متنوع و نورافشانی همراه بود.

از ویژگی‌های شاخص این برنامه، فضاسازی معنوی همراه با نورپردازی خاص حرم رضوی بود و دل همه عاشقان را به سوی حرم مطهر رضوی و مشهد رضا (ع) برد؛ از سوی دیگر چایخانه حضرت رضا (ع) با فضا و چیدمان حرم مطهر، جلوه‌ای دیگر به مراسم داده بود و خدام با لباس سبز همراه با خوش رویی آب، چای، قهوه و شربت به حاضران برنامه تقدیم کردند.

گفتنی است، در پایان جشن به قید قرعه به ۶۰ تن از شرکت کنندگان هدایای غیرنقدی اهدا شد.

عناوین برگزیده