تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۲۹
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۴۴۸۹۶
سرویس خبر : اجتماعی
با مشارکت روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛

نمایشگاه عکس "هشت سفر" با حضور خانواده‌ی شهیدجمهور

‌می‌متالز - نمایشگاه عکس «هشت سفر» با همکاری شرکت فولاد خوزستان و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و با حضور همسر و اعضای خانواده‌ی شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، این نمایشگاه که بر روی ۸ سفر رئیس‌جمهور به خوزستان تمرکز داشت، شامل ۴۰ عکس از عکاسان شاخص اهوازی انجام و آثار این عکاسان بر روی دیوار‌های نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

افتتاحیه نمایشگاه عکس "هشت سفر" با حضور خانواده‌ی شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان خوزستان برگزار شد؛ هدف از این نمایشگاه به تصویر کشیدن سفر‌های رئیس‌جمهور به خوزستان و نشان دادن تلاش‌ها و پیشرفت‌های استان در طول این سفر‌ها بود. 

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای علاقمندان به عکاسی و تاریخ معاصر ایران بود تا از نزدیک با آثار هنرمندان محلی آشنا شده و تصاویری ناب از سفر‌های مهم رئیس جمهور را مشاهده نمایند. 

گفتنی است، نمایشگاه عکس "هشت سفر" یازدهم تیرماه ۱۴۰۳ در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برپا شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد