تاریخ: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۳۵
بازدید: ۱۰
کد خبر: ۳۴۳۴۸۶
سرویس خبر : اجتماعی
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

آرامشش از تو بود!

‌می‌متالز - در ۱۲ بهمن با دلی به عمق و وسعت دریا و دستانی پرمعجزه و توانا به وطن برگشت. هنوز دولت طاغوت، زمامدار امور بود؛ ولی در بهشت زهرا انگشت اشاره اش را به سمت دنیای استکبار نشانه رفت و بی هیچ تزلزلی گفت: «من تو دهن این دولت می‌زنم!» یازده سال، کشتی انقلاب اسلامی را از میان هزاران طوفان سرکش و ویرانگر؛ (که هر کدامش برای چپه کردن عظیم‌ترین کشتی‌ها کافی بود) عبور داد. با ۵ میلیون استقبال‌کننده آمد و با ۱۰ میلیون تشییع کننده با دلی آرام و قلبی مطمئن، چشم بر دنیایی که هرگز به آن دل نبسته بود؛ بست!

به گزارش می‌متالز، روز عجیبی بود. گویی زمین را از زیر پای مردم ایران کشیده بودند! همه داشتند تلوتلو می‌خوردند؟!؛ که نامی در گوش‌ها و جان‌ها پیچید... سیدعلی خامنه‌ای! روحانی باسواد، خوش چهره، روشنفکر، خوش پوش و جوان پسندی که محبوب حوزه و دانشگاه بود. مردی که در افطاری امام به مسؤلین، وقتی نوافل مستحبی می‌خواند، حضرت روح الله تمام قد ایستاده بود؛ تا او بیاید و کنارش بایستد و سپس با او بنشیند. بعد‌ها معلوم شد که وقتی در عزل آیت الله منتظری (ره) از قائم مقامی رهبری، همه سران نظام سرگشته و مضطرب می‌گفتند: کسی جز منتظری نداریم!؛ امام به آن‌ها گفته بود: دارید؛ همین سیدعلی آقای خامنه‌ای! 

او از روز رحلت معمار کبیر و خبیر انقلاب امام خمینی بزرگ، سکاندار این کشتی شد؛ درست مثل امروزی! «کارستان خامنه‌ای» در این دوره طولانی رهبری امت، چنان بوده است؛ که دشمنانش هم لب به تحسینش گشوده اند و از او به «ابر قدرت جهان» تعبیر می‌کنند. او یک تنه با عبا و قبایی مشحون از مرحمت کبریا و عصایی موسایی، نیل خصومت‌ها و توطئه‌ها را یکی پس از دیگری شکافته و به سوی اعتلای اسلام و ایران شتافته و طومار استکبار جهانی با همه امکاناتش را بافته است. امروز روز آغاز رهبری سیدعلی آقای امام (ره) است. همو که خمینی، با اطمینان به وجود و حضور مبارکش با دلی آرام رفت. 

آغاز ولایتت مبارک امید دل مستضعفان و آزادی خواهان جهان ...

نویسنده: دکتر علیرضا مخبر دزفولی
(به مناسبت آغاز رهبری امام خامنه‌ای)

عناوین برگزیده