تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۳
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۳۴۱۶۹۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
رشد چشمگیر شرکت فولاژ آلیاژی ایران در اردیبهشت‌ماه؛

رشد ۳۱۹ میلیارد تومانی "فولاژ" در یک‌ ماه!

‌می‌متالز - "فولاژ" در این ماه با ثبت درآمد یک هزار و ۶۱۸ میلیارد تومانیف موفق به رشد ۳۱۹ میلیارد تومانی شده است که روندی رو به رشد در عملکرد آن به شمار می‌‎آید.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاژ آلیاژی ایران در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری از رشد ۲۵ درصدی خود نسبت به فروردین‌ماه خبر داده است.

رشد ۳۱۹ میلیارد تومانی
"فولاژ" در این ماه با ثبت درآمد یک هزار و ۶۱۸ میلیارد تومانیف موفق به رشد ۳۱۹ میلیارد تومانی شده است که روندی رو به رشد در عملکرد آن به شمار می‌‎آید.

در همین راستا گفتنی است درآمد تجمیعی "فولاژ" در این دوره دو ماهه برابر با ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشدی ۳۵ درصدی را رقم زده است.

رشد ۳۱۹ میلیارد تومانی
شرکت فولاژ آلیاژی ایران تمرکز ویژه‌ای بر فروش محصولات خود در بازار داخلی داشته و توانسته از این محل یک هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان درآمد کسب کند.

فروش صادراتی این شرکت نیز در این دوره برابر با ۸۶ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان بوده است.

رشد ۳۱۹ میلیارد تومانی
سبد محصولات"فولاژ" متشکل از دو دسته از محصولات (نهایی) و (میانی) می‌باشد که این شرکت از محل فروش (محصولات نهایی) در بازار‌های داخلی، بیشترین درآمدزایی را کسب کرده است. این میزان برابر با یک هزار و ۲۰۰ میلییون تومان بوده است.

رشد ۳۱۹ میلیارد تومانی
(محصول میانی) در جایگاه دوم قرار داشته و سهمی ۲۱ درصدی را از سبد محصولاتی "فولاژ" را تشکیل داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده