تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۳۹
بازدید: ۵۹
کد خبر: ۳۴۲۹۸۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در هفته آتی؛

اجلاس سهامداران "فگستر"

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع روی ایرانیان با نماد " فگستر" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع روی ایرانیان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان جام جم، نرسیده به چهار راه شهید چمران (پارک وی)، مجموعه فرهنگی ورزشی تالش، سالن شهید آوینی نژاد برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

مجمع به صورت حضوری برگزار میگردد. از سهامداران محترمی که تمایل دارند به صورت حضوری در مجمع حضور یابند درخواست می‌گردد به منظور اخذ برگه حضور، با در دست داشتن اصل کارت شناسایی معتبر و یا وکالتنامه رسمی جهت حضور به وکالت از سهامداران حقیقی و همچنین وکالت نامه رسمی و یا معرفی‌نامه برای اشخاص حقوقی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی (پیرو ابالغیه شماره ۱۰۱۹۰۱/۱۲۲ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰) در ساعات اداری روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ به آدرس: تهران، سعادت آباد، بین میدان کتاب و چهارراه سرو، سرو غربی، پالک ۱۲۶ مراجعه نمایند. همچنین امکان مشاهده همزمان از طریق آپارات شرکت به نشانی www.izie.ir/live نیز فراهم است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده