تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۴۷
کد خبر: ۳۴۳۰۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

افتتاح یک واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری بعد از دو سال

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که واحد صنعتی فولاد رادمهر در فاز سوم شهرک صنعتی شهرکرد پس از دو سال با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، «فضل‌الله رحمتی» مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه شرکت بهپویان فرآوری رادمهر یکی از تولیدکننده‌های بخش خصوصی است، اظهار کرد: این شرکت با هدف ایجاد یک مجتمع تولید انواع شمش‌های فولادی با استاندارد‌های بین‌المللی در فاز سوم شهرک صنعتی شهرکرد تأسیس شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این کارخانه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در زمینی به مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۴۳۲ متر آغاز و در تیرماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری نهایی رسید، افزود: گرچه پروانه بهره‌برداری این واحد دی‌ماه سال گذشته اخذ شد.

مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده را ۸۶ میلیارد تومان و میزان اشتغال ایجاد شده ۱۲۰ نفر و ظرفیت تولیدی سالانه ۳۰ هزار تن است.

رحمتی با بیان اینکه این مجتمع قادر به تولید بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با سایز‌ها و مقاطع متنوع می‌تواند نیاز‌های داخلی را تأمین و به عنوان تأمین‌کننده صنایع پایین‌دست فولادی نقش مهمی داشته است، گفت: کما اینکه محصولات تولیدی می‌تواند در کارخانه‌های تولید میلگرد، تیرآهن، نبشی و تسمه به مصرف برسد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده