تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۰۷
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۳۱۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

​پرداخت تسهیلات یک میلیاردی به شرکت‌های صنایع پیشرفته برای حضور در نمایشگاه اینوپروم روسیه

‌می‌متالز - صندوق حمایت از صنایع پیشرفته اعلام کرد که برای حضور شرکت‌ها در نمایشگاه اینوپروم تسهیلاتی تا سقف یک میلیارد تومان و تا سقف ۷۰ درصد هزینه‌ها ارائه کند.

به گزارش می‌متالز، نشستی با حضور «حمید وطن‌دوست» عضو هیات مدیره و مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و خانم مهندس زیاری نماینده دفتر ماشین‌سازی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرعامل گروه شرکت‌های «فرداد» به عنوان مرکز تجاری ایران در روسیه برگزار شد.

در این جلسه درخصوص نمایشگاه صنعت و تکنولوژی «اینوپروم» روسیه که قرار است از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ در «یکاترینبورگ» روسیه برگزار شود، بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد که صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای حضور شرکت‌ها در این حوزه تسهیلاتی تا سقف یک میلیارد تومان و تا سقف ۷۰ درصد هزینه‌ها ارائه کند.

بر این اساس شرکت‌های فعال در زمینه صنایع پیشرفته (اتوماسیون و رباتیک، فناوری اطلاعات صنعتی، قطعه سازی، تولید دیجیتال، پردازش فلزات و فلزکاری، فناوری و انرژی، مهندسی حمل و نقل، مهندسی قدرت، مواد جدید، ساخت قطعات، تجهیزات پزشکی و توانبخشی) می‌توانند متقاضی بهره‌مندی از این تسهیلات صندوق جهت حضور در این نمایشگاه بین‌المللی باشند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده