تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۲۹
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۳۲۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام

‌می‌متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار ۳۸،۵۴۵ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳،۰۵۲ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است.

به گزارش می‌متالز، رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۲۲ خردادماه بازار در حالی به کار خود پایان داد که با وجود ۵۹ درصد منفی نماد‌ها، شاخص کل مثبت بسته شد!

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۳۸،۵۴۵ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳،۰۵۲ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است امروز بازار شاهد خروج نقدینگی و خرید حقوقی‌ها به میزان ۴۰۷ میلیارد تومان بود همچنین امروز شاهد خروج نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت به میزان ۱۱۱ میلیارد تومان بودیم.

او همچنین می‌گوید: امروز صف خرید (۶۴) نماد به ارزش ۱۸۴ میلیارد تومان و صف فروش (۲۳۳) نماد به ارزش ۴۴۹ میلیارد تومان ثبت شد. در حالی که اکثر نماد‌های کوچک و متوسط به حال خود رها شده اند، نماد‌های بزرگ و شاخص ساز به واسطه بازارگردانی بهتر، و متعادل‌تر شده‌اند و در نهایت امروز شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۸۱ هزار واحد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده