تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۲
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۳۴۳۶۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
شرکت ذوب‌ آهن اصفهان در اوج؛

تیرآهن و میلگرد، موتور محرک درآمدی "ذوب"

‌می‌متالز - "ذوب" در این ماه موفق به کسب درآمد بیش از ۳ هزار و ۷۸۵ میلیارد تومانی از محل فروش محصولات خود در بازار داخلی و خارجی شده است. درآمد یاد شده از فروش بیش از ۱۵۱ هزار و ۶۷۰ تن از محصولات این شرکت حاصل شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت ذوب آهن اصفهان با سرمایه ثبت شده ۶۶ هزار و ۷۰۸ میلیارد تومانی در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود از رشد ۱۶ درصدی درآمدماهانه خود در مقایسه با فروردین‌ماه سال جاری خبر داده است.

تیرآهن و میلگرد، موتور محرک درآمدی
"ذوب" در این ماه موفق به کسب درآمد بیش از ۳ هزار و ۷۸۵ میلیارد تومانی از محل فروش محصولات خود در بازار داخلی و خارجی شده است. درآمد یاد شده از فروش بیش از ۱۵۱ هزار و ۶۷۰ تن از محصولات این شرکت حاصل شده است.

همچنین گفتنی است درآمد تجمیعی شرکت ذوب آهن اصفهان برابر با ۷ هزار میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

تیرآهن و میلگرد، موتور محرک درآمدی
همان‌طور که در ابتدای گزارش اشاره شد، درآمد یاد شده حاصل از فروش محصولات "ذوب" در بازار داخلی و فروش صادراتی آن است که در این بین؛ فروش صادراتی این شرکت به مبلغ ۷۶۷ میلیارد تومان، سهمی ۲۰ درصدی از کیک درآمدی "ذوب"را به خود اختصاصا داده است.

تیرآهن و میلگرد، موتور محرک درآمدی
فروش شرکت ذوب آهن اصفهان در بازار داخلی به میزان ۱۱۵ هزار و ۹۰۴ تن، بیش از ۲ هزار و ۹۹۱ میلیارد تومان برای این شرکت درآمد داشته است.

«تیرآهن» پرفروش‌ترین محصول "ذوب" در بازار داخلی بشمار می‌آید که یک هزار و ۹۲۴ میلیارد تومان از این محل درآمد کسب کرده است.

«میلگرد» دومین محصول پرفروش شرکت ذوب آهن اصفهان می‌باشد که سهمی ۱۳ درصدی را به خود اختصاص داده است.

تیرآهن و میلگرد، موتور محرک درآمدی
در بازار خارجی نیز «شمش کالایی» با ۶۳۷ میلیارد تومان سهمی ۱۷ درصدی از کیک درآمدی این شرکت را به خود اختصاص داده و پرفروش‌ترین محصول صادراتی آن محسوب می‌شود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده