تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۱۹
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۴۳۷۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش روزانه بورس ۲۷ خرداد/ ریزش ۱۶ هزار واحدی شاخص کل

‌می‌متالز - شاخص کل بازار سهام در ادامه‌ی روند نزولی خود در شرایطی که همچنان محدودیت دامنه نوسان وجود دارد با ریزشی ۱۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام دومین روز کاری هفته نیز همانند روند هفته‌های اخیر، همچنان با فشار عرضه روبرو بود. این در حالی است که محدودیت دامنه نوسان برای ششمین هفته متوالی ادامه داشت؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۶ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۴۵ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۳۶۰۰ واحدی به ارتفاع ۶۶۶ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «فارس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «خاور» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وبملت»، «ذوب» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «خاور» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۷ خردادماه ۱۴۰۳، مبلغ ۲ هزار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۹۶ نماد در محدوده مثبت و ۳۴۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۴۱ نماد در محدوده مثبت و ۲۸۸ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده