تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۶
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۳۹۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کوچکی نژاد مطرح کرد

تقویت بخش خصوصی؛ راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

‌می‌متالز - نماینده مردم «رشت» در مجلس دوازدهم گفت که معتقد است تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تقویت بخش خصوصی و واگذاری اقتصاد به مردم است.

به گزارش می‌متالز، جبار کوچکی‌نژاد، با اشاره به ضرورت اجرای قوانین اصل ۴۴ قانون اساسی و تقویت بخش خصوصی بیان کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تقویت بخش خصوصی و واگذاری اقتصاد به مردم است که البته این موضوع در شعار سال برجسته شده است و اقتصاد باید با مشارکت مردم به جلو حرکت کند.

نماینده مردم «رشت» در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری در رونق اقتصادی بیان کرد: همواره ترکیبی از شرایط اقتصادی باثبات و مقررات شفاف به ایجاد محیطی جذاب برای سرمایه‌گذاران کمک می‌کنند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش مهمی از اقتصاد تمامی کشور‌ها است تصریح کرد: این موضوع حتما باعث رشد اقتصادی و رونق در کسب و کار‌ها شده و اشتغال را افزایش خواهد داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کنار هم ظرفیت‌های اقتصادی را تقویت می‌کنند، اظهار کرد: به واقع یکی از مؤلفه‌های توسعه اقتصادی، سرمایه‌گذاری است که باید اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: از طرفی هرچه سرمایه‌گذاری داخلی را تشویق کنیم به این معنا نیست که از سرمایه‌گذاری خارجی بی‌نیاز می‌شویم؛ هر دو نوع سرمایه‌گذاری باید انجام شود تا بخشی از اقتصاد را توسعه دهد چراکه ظرفیت‌های بسیار خوبی هم در این حوزه‌ها داریم که نباید مغفول بماند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده