تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۳۴۴۲۱۸
سرویس خبر : انرژی

«رضا شریفی» از «فولاد اقلید» به «نیروگاه پویای کرمانشاه» رفت

‌می‌متالز - مهندس «رضا شریفی» که در دو سال و نیم گذشته مامور راه‌اندازی و پیشبرد پروژه پیشران آهن اسفنجی شرکت فولاد اقلید را بر عهده داشت، مدیرعامل شرکت نیروگاه پویای کرمانشاه شد تا همان ماموریت را این بار در موطن خود بر عهده بگیرد.

به گزارش می‌متالز، نیروگاه پویا کرمانشاه که مراسم کلنگ‌زنی آن ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور موثقی‌نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، رشیدی نماینده مجلس و دیگر مقامات کشوری و استانی برگزار شد، نخستین پروژه نیروگاهی است که عملیات اجرایی آن با راهبری ایمیدرو و محوریت «ومعادن» در استان کرمانشاه آغاز شد.

بر اساس این گزارش، اهداف این پروژه در قالب احداث نیروگاه خورشیدی و همین‌طور در قالب احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در راستای رعایت کنوانسیون‌های بین‌المللی و توسعه انرژی پاک خواهد بود.

با توجه به کارنامه و عملکرد خوب شریفی در مراحل تاسیس و پیشبرد طرح احیا مستقیم شرکت فولاد اقلید پارس، انتظار از او در این پروژه بیش از پیش است و با آنچه پیشتر از این مدیر جهادی صنعت کشور سراغ داریم باید منتظر خبر‌های خوبی از پیشرفت این پروژه باشیم.

عناوین برگزیده