تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۵۱
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۴۴۵۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر صمت در پیامی مطرح کرد؛

الکامپ، فرصتی برای تعمیق اقتصاد دیجیتال

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت، به‌مناسبت برگزاری بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران ۱۴۰۳ (Elecomp) پیامی را صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، «مهدی ضیغمی» معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت، به‌مناسبت برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران ۱۴۰۳ (Elecomp) پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

حضور در نمایشگاه‌های تخصصی، فرصت بی‌نظیری برای بازاریابی و توسعه بازار کسب و‌کار‌ها فراهم می‌کند. نمایشگاه‌ها به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که با صرف کمترین هزینه در محیطی تعاملی به‌صورت مستقیم با مخاطبان خود ارتباط بگیرند و ضمن آشنایی با آخرین دانش، تکنولوژی، قیمت و کیفیت کالاها، به بررسی و مقایسه محصولات و ارزیابی رقبا و مشتریان بپردازند.

از همین‌رو حضور با برنامه شرکت‌ها در نمایشگاه‌های تخصصی، ضمن ایجاد ارتباطات تجاری جدید، به بهبود روابط و تعاملات تجاری و گشایش بازار‌های جدید منجر می‌شود.

در این راستا سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی حوزه نمایشگاهی و صدور مجوز‌های نمایشگاهی، جدا از ماموریت‌ها و تکالیفی محول شده در حوزه سیاست‌گذاری تجارت خارجی، مطابق با قوانین بالادستی متولی امر صادرات نیز هست؛ از این‌رو نقش مهم و راهبردی در برگزاری رویداد‌های تجاری کشور ایفا می‌کند و با آگاهی از اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های تجاری در دستیابی به اهدافی همچون افزایش صادرات غیرنفتی و رشد اقتصادی، توسعه کمی و کیفی این مهم را با تمرکز بر پتانسیل‌ها و توانایی‌های اقتصادی کشور و ظرفیت صنایع مختلف، به طور جد در دستور کار قرار داده است.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران ۱۴۰۳ (Elecomp) با هدف ارائه محصولات و خدمات صنایع کامپیوتری و الکترونیک به بازار برگزار می‌شود، این نمایشگاه فرصتی برای گردهمایی ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال است که با هم‌اندیشی، بازاریابی و ارائه آخرین دستاوردها، به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور کمک کنند.

بررسی‌ها حاکی از این است که این نمایشگاه، در دور‌های گذشته، فرصت و زمینه مناسبی برای بسیاری از استارتاپ‌ها ایجاد کرده و منجر به رشد و بهبود جایگاه، توسعه بازار و تبدیل شدن آنها به کسب و کاری بالغ و برند در حوزه خود شده است.

از همین رو حضور فعال در این نمایشگاه برای فعالان عرصه صنایع کامپیوتری و الکترونیک و استارتاپ‌های فعال در این حوزه توصیه می‌شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده