تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۴۴۵۲۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور پر شور کارکنان فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا در انتخابات ریاست جمهوری

‌می‌متالز - هم‌زمان با سایر آحاد ملت در جای‌جای ایران اسلامی و همپای سایر شعبه‌های اخذ رأی کشور، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا از ساعت ۸ صبح روز جمعه هشتم تیرماه سال ۱۴۰۳ با پرشور و حماسی مدیران و کارکنان فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا آغاز شد و طلایه‌داران صنعت فولاد کشور با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رأی جلوه‌های افتخارآمیزی از ولایت مداری و عشق به میهن را به منصه ظهور گذاشتند.

به گزارش می‌متالز، برای حضور مقتدرانه کارکنان فولاد مبارکه صندوق سیار انتخابات طبق برنامه اعلام‌شده در نواحی فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد، گیت پرسنلی، مسجد جامع و مجتمع فولاد سبا استقرار یافتند.

در مصاحبه با برخی حماسه‌آفرینان نظر و انگیزه آنها را جویا شده‌ایم که در ادامه مطلب می‌خوانید.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه:

امروز در واقع جشن و عید انقلاب اسلامی است. یکی از مزیت‌های بارز فولاد مبارکه، مزیت گزینشگری و انتخاب‌گری است و به‌خوبی آگاهی داریم که انتخاب درست چیست و چه مطلوبیت‌هایی برای ما فراهم می‌کند. از خدای بزرگ می‌خواهیم که رئیس‌جمهوری در تراز ایران اسلامی به اراده ملت عزیزمان از صندوق بیرون آید.

محسن طبیعی، مدیر گزینش و جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه و کارکنان آن همیشه در خط مقدم توسعه و پیشرفت این کشور بودند و الان در بعد سیاسی هم ثابت کردند که سرافراز و پیشرو همه این عرصه‌ها هستند.

سرهنگ پاسدار علی‌اصغر عطایی، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان

کارگران و فعالان عرصه صنعت از ابتدای صبح امروز مشارکت خوبی در انتخابات داشته‌اند و امیدواریم این حضور منتهی به انتخاب خوبی برای کشور شود.

غلامرضا کمالی، مدیر ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه:

انتخابات پرشور و با حضور آگاهانه و حداکثری مردم، باعث سربلندی کشور در سطح بین‌الملل خواهد شد و امنیت‌آفرین است. در حوزه صنعت چالش‌های زیادی داریم. رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود ان‌شاءالله مسائل صنعت را به‌خوبی دنبال کند و ریل‌گذاری درستی انجام دهد تا بتوانیم سرعت پیشرفت را بیشتر کنیم.

قاسم خوشدل‌پور، مدیر مجتمع فولاد سبا:

یکی از نمود‌ها و کارکرد‌های هر قوه مجریه‌ای، صنعت و به‌خصوص صنعت فولاد آن کشور است. می‌دانیم که صنعت فولاد چه نقش مهمی در ارزآوری، چرخه اقتصادی و GDP کشور دارد؛ بنابراین انتخاب رئیس‌جمهوری و کابینه‌ای که بتواند ریلگذاری و بسترسازی مناسبی برای صنعت کشور فراهم سازد حائز اهمیت است.

عباس محمدی، مدیر تولید فولاد مذاب فولادسازی فولاد مبارکه

صنعت فولاد از رئیس‌جمهوری آینده انتظار حمایت دارد. رئیس‌جمهوری به‌عنوان اولین نفر اجرایی کشور نقش قابل‌توجهی در زمینه حمایت از صادرات، ارزآوری و به‌کارگیری نیروی انسانی در این بخش عظیم و صنعت مادر دارد.

بهزاد بهادرانی، مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه:

رشد و شکوفایی مجموعه‌های صنعتی مشابه مجموعه ما که تولیدکننده محصولات اولیه صنایع مادر ایران، مثل خودروسازان هستیم، می‌تواند در رشد و شکوفایی صنعت کشور نقش عمده‌ای داشته باشد و رئیس‌جمهوری اصلح در میزان رشد صنعت مادر می‌تواند تأثیرگذار خواهد بود.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده