تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۴۶۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سالروز ملی صنعت و معدن صورت گرفت؛

رونمایی از بسته حمایتی «خادم‌الرضا» برای فعالان تولید و تجارت کشور با حضور وزیر صمت و نایب رئیس مجلس

‌می‌متالز - بیست‌وهشتمین سالروز ملی صنعت و معدن درحالی با حضور نایب رئیس مجلس، وزیر صمت و فعالان بخش دولتی و خصوص در حوزه‌های تولید و تجارت برگزار شد که در این مراسم از بسته حمایتی «خادم‌الرضا» برای فعالان تولید و تجارت کشور رونمایی شد.

به گزارش می‌متالز، بیست‌وهشتمین سالروز ملی صنعت و معدن صبح امروز یکشنبه ۱۰ تیرماه و با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، «فرشاد مقیمی» مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، «بابک احمدی» رئیس هیات عامل ایدرو، «محمدرضا موثقی‌نیا» رئیس هیات عامل ایمیدرو، «مهدی ضیغمی» رئیس سازمان توسعه تجارت، برخی از معاونان وزارت صمت و فعالان بخش دولتی و خصوص در حوزه‌های تولید و تجارت در محل اجلاس سران برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در قالب یک کلیپ ویدیوئی پخش شد.

در ادامه «فرشاد مقیمی» رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، ضمن تشکر از حضور و تلاش فعالان صنعتی و معدنی کشور و افتخارآفرینی آنها، اظهار کرد: سه هزار نفر ساعت کار کارشناسی برای تدوین بسته حمایت از تولید خادم الرضا با سه رویکرد اصلی رفع موانع، تسریع در فعالیت‌ها و کاهش هزینه‌های تولید انجام شده است.

وی با بیان اینکه این بسته بخشی از چالش‌های صنعت، معدن و تجارت را رفع خواهد کرد و با همت بلندی که از فعالان اقتصادی سراغ داریم راهبرد خوبی را رقم می‌زند، اظهار کرد: ۱۰ تشکل از بخش خصوصی برای برگزاری همایش که ویژه بیست‌وهشتمین سالروز بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن است، مشارکت فعالانه داشته‌اند.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت، روز ملی صنعت و معدن را مروری بر کارنامه دست اندرکاران جبهه تولید دانست و گفت: روز ملی صنعت و معدن روز تجلیل از تلاش‌ها و تکریم اراده صنعتگران، معدنکاران، تجار و فعالان اقتصادی است.

در ادامه این مراسم و با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، از بسته حمایتی «خادم‌الرضا» برای فعالان تولید و تجارت کشور رونمایی شد.

گفتنی است؛ در این مراسم علاوه‌بر تقدیر از جوانان کارآفرین ملی، واحد‌های نمونه و پیشکسوت صنعتی نیز معرفی شدند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده