تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۴۸
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۴۷۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«بسته حمایت از تولید و تجارت خادم‌الرضا» منتشر شد + لینک دانلود

‌می‌متالز - به‌ مناسبت روز ملی صنعت و معدن، بسته حمایت از تولید و تجارت خادم الرضا (ع) یادگاری از شهید جمهور شهید در راستای تسهیل در تجارت و رفع موانع تولید با ۸۷ موضوع بخش صنعت منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، بسته حمایت از تولید و تجارت خادم‌الرضا (ع) که روز یکشنبه ۱۰ تیرماه در سالن اجلاس سران با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان نهاد‌های مختلف و تشکل‌های بخش خصوصی رونمایی شد، اکنون برای استفاده در دسترس فعالان اقتصادی قرار گرفته است.

پیشنهاد تهیه بسته تولید و تجارت در اواخر اسفندماه سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به رئیس‌جمهور شهید اعلام شد که ایشان موافقت خود را اعلام کردند.

تدوین بسته حمایتی با سه رویکرد اصلی شامل رفع موانع و ارائه حمایت، تسریع در زمان انجام فعالیت و تخفیف در هزینه‌های انجام فعالیت‌های تولیدی و تجاری و در برگیرنده موضوعاتی در حوزه بهبود فضای کسب‌وکار، مشارکت مردم، تسهیل‌گری و تأمین منابع است که ۱۵ دستگاه دولتی و ۱۰ تشکل بخش خصوصی در تهیه آن نقش و مشارکت داشتند.

روح حاکم بر این بسته حمایتی افزایش بهره‌وری کل عوامل تولید در کسب‌وکار‌های صنعتی، معدنی، صنفی، تجاری و تعاونی؛ بهینه کردن استفاده از ظرفیت‌های خالی بنگاه‌های تولیدی و تجاری؛ تسریع در تکمیل طرح‌های تولیدی نیمه تمام و به بهره‌برداری رسیدن آنها؛ احیاء بیشتر واحد‌های تولیدی راکد و افزایش بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی می‌باشد.

این بسته تشویقی-حمایتی که نماد انسجام دستگاه‌های دولتی و بخشی خصوصی است، می‌تواند فصلی جدید را در تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» رقم بزند.

برای مطالعه و دانلود فایل بسته حمایتی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بسته حمایت از تولید و تجارت خادم‌الرضا

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده