تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۶
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۴۵۱۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
دبیر اجرایی هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران مطرح کرد؛

مشارکت ۲۸ شرکت در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران/ قدردان فولاد مبارکه هستیم

‌می‌متالز - دبیر اجرایی هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران گفت: ۲۸ شرکت بزرگ، متوسط و کوچک در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران همکاری و به عنوان منتخب معرفی شدند.

به گزارش می‌متالز، نوید خبیری، دبیر اجرایی هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران (IRAMIT ۲۰۲۳) در آئین اختتامیه این جایزه ملی اظهار کرد: این جشنواره تاکنون ۷ دوره برگزار شده و دوره هشتم از شهریور سال گذشته اعلام شد و فرایند ثبت‌نام و ارزیابی ۶ ماه به طول انجامید.

وی افزود: ارزیابی‌ها تا اردیبهشت ماه انجام شد و به علت شهادت رئیس جمهور و همراهانش این مراسم امروز برگزار شد.

دبیر اجرایی هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران (IRAMIT ۲۰۲۳) با بیان اینکه چهار دوره آموزش آشنایی با مدل را برگزار کردیم، ادامه داد: از ۲۸ شرکت ثبت نام شده ۷ شرکت بزرگ، ۸ شرکت متوسط و ۱۳ شرکت کوچک و دانش بنیان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۵ شرکت در سطح توانمندی و ۵ شرکت در سطح شایستگی در این دوره شرکت کردند، ادامه داد: یک شرکت نیز از سطح تعهد به توانمندی ارتقا یافت، یک شرکت به سطح شایستگی رسید و مابقی در سطح توانمندی ماندند.

خبیری در ادامه ضمن قدردانی از معاونت علمی فناوری و صندوق نوآوری و اتاق بازرگانی ایران با عنوان اسپانسر‌های معنوی این جایزه ملی افزود: همچنین این رویداد ۲ حامی طلایی به نام‌های فولاد مبارکه و پتروشیمی آریا ساسول داشت که قدردان حمایت‌های آنها هستیم.

وی ضمن اعلام فراخوان دوره نهم جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران (IRAMIT ۲۰۲۴) ادامه داد: از همین امروز آمادگی پذیرش شرکت‌های جدید را داریم و دبیرخانه پس از اتمام دوره هشتم، دوره نهم را آغاز می‌کند، تا ۱۵ آبان مهلت ثبت‌نام وجود دارد، در تابستان و پاییز سال ۱۴۰۳ دوره آموزشی برگزار و دی ماه ارزیابی‌ها انجام و در بهمن ماه نیز اعلام نتایج و برگزاری همایش را خواهیم داشت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین