تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۵۱۲۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

پیام تبریک ایران خودرو به رییس‌جمهور منتخب

‌می‌متالز - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی خطاب به دکتر مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان رییس جمهوری ملت شریف ایران را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام علیمردان عظیمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رییس‌جمهور منتخب ملت شریف ایران

خداوند را شاکریم که یک بار دیگر با اراده ملت شریف ایران و حضور پرشورشان در صحنه انتخاباتی آزاد و شفاف، جلوه باشکوهی از مردم‌سالاری دینی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی رقم خورد و نهمین رییس‌جمهور کشور انتخاب شد.

انتخاب جنابعالی با مشارکت مسوولانه و پرشور مردم متدین در سراسر کشور، یقینا فصل جدیدی از شکوفایی در حوزه‌های مختلف اقتصاد و صنعت کشور را خواهد گشود که در نهایت منجربه خیر جامعه و مردم خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو نیز مانند سایر بخش‌های صنعت و اقتصاد کشور آمادگی دارد تا با همدلی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، در سال جهش تولید با مشارکت مردم، در مسیر توسعه صنعت خودرو و اجرا و تحقق اهداف دولت چهاردهم گام برداشته و از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رییس‌جمهور شهید، آیت‌الله شهید رییسی و تمام شهدای اسلام و انقلاب و تبریک مجدد به جنابعالی، امیدوارم زیر سایه توجهات ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر پیش رو موفق و سرافراز باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده