تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۴۷۴۰۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

برگشت مس به کانال هشت هزار دلاری

برگشت مس به کانال هشت هزار دلاری
‌می‌متالز - روز دوشنبه هشتم مردادماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۱۲ دلار کاهش یافت و به هشت هزار و ۹۰۶ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز دوشنبه هشتم مردادماه ۱۴۰۳ در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه پنجم مردادماه، ۱٫۲ درصد معادل ۱۱۲ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۴ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۹۰۶ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه پنجم مردادماه، ۹ هزار و ۱۸ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه هشتم مردادماه، ۱٫۱ درصد معادل ۱۰۱ دلار کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل و ۲٫۴ درصد افت نسبت به هفته پیشین پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد که موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز دوشنبه هشتم مردادماه با افزایش یک هزار و ۳۵۰ تنی، از ۲۳۷ هزار و ۷۵۰ تن به ۲۳۹ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

روز دوشنبه هشتم مردادماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۲۷ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز جمعه پنجم مردادماه، با افزایش ۱۱ دلار بر تن همراه شده است.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین