تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۱۲
کد خبر: ۳۴۷۴۹۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ادامه روند نزولی قیمت فلز سرخ

ادامه روند نزولی قیمت فلز سرخ
‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۰۹ مردادماه، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱.۱ درصد افت پیدا کرد و به هشت هزار و ۸۰۹ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۰۹ مردادماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه هشتم مردادماه، ۱٫۱ درصد معادل ۹۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۷ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۸۰۹ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه هشتم مردادماه، هشت هزار و ۹۰۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۰۹ مردادماه، ۰٫۹ درصد معادل ۸۴ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۴ درصد افت پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۰۹ مردادماه با افزایش ۳۰۰ تنی، از ۲۳۹ هزار و ۱۰۰ تن به ۲۳۹ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است.

روز سه‌شنبه ۰۹ مردادماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۴۰ دلار بر تن گزارش شد که نسبت به روز دوشنبه هشتم مردادماه، با افزایش ۱۳ دلار بر تنی همراه بود.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین