تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۷۴۵۵

تخلیه و بارگیری ۷۶ میلیون تن کالا در بنادر تا پایان تیرماه

تخلیه و بارگیری ۷۶ میلیون تن کالا در بنادر تا پایان تیرماه
‌می‌متالز - میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در چهار ماهه نخست امسال، معادل ۷۶ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۵۲ تن ثبت شد.

به گزارش می‌متالز، میزان تخلیه کالا‌های نفتی در چهار ماهه نخست ۱۴۰۳ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل هشت میلیون و ۹۴۹ هزار و ۶۶۳ تن، میزان تخلیه کالا‌های غیرنفتی معادل ۱۷ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۳۴۶ تن و مجموع تخلیه کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۲۶ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۹ تن بوده است.

بارگیری کالا

میزان بارگیری کالا‌های نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی چهار ماهه نخست سال جاری، معادل ۲۵ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۲۲۴ تن، میزان بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۲۴ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۸۲۰ تن و مجموع بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۴۹ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۴۴ تن بوده است.

تخلیه و بارگیری کالا

جمع تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی طی چهارماهه نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۳۴ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۸۸۷ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۴۱ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۱۶۶ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۷۶ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۵۲ تن بوده است.

عملیات کانتینری

تخلیه و بارگیری انجام شده در بخش عملیات کانتینری نیز طی چهار ماهه امسال، معادل ۹۲۴ هزار و ۸۸۶ TEU (واحد شمارش کانتینر) بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل ۸۸۶ هزار و ۳۷۸ TEU بود، رشد چهار درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین