تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۹
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۷۵۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان فارس خبر داد؛

تعیین تکلیف ۲۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس

تعیین تکلیف ۲۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس
‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان فارس از تعیین تکلیف ۲۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، پانصدوهشتادوششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار فارس، دبیری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و با حضور دستگاه‌های ذیربط استانی، مدیران عامل بانک‌ها و مدیران بنگاه‌های اقتصادی برگزار شد و موضوعات تعیین تکلیف بدهی، تخصیص زمین و دیگر مشکلات واحد‌های تولیدی مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این کارگروه تسهیل مسائل ۲۰ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه همچنین مشکلات چهار بنگاه اقتصادی با زمینه فعالیت انواع اکترود و انواع کاغذ پیگیری و مصوبات تصویب شد.

«حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صمت استان فارس، در این جلسه بر برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی، تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری مرتبط با جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد.

وی همچنین گفت: ایجاد شرایط سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف بر اساس اولویت و وضعیت اقلیمی و اجتماعی، جذب سرمایه‌گذار، تکمیل طرح‌های تولیدی، احیای واحد‌های تولیدی راکد، بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی موجود در استان با استفاده از ظرفیت‌های بنگاه‌های تولیدی و تکمیل زنجیره ارزش تولید از مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای در اقتصاد، اشتغال و تولید در استان به شمار می‌رود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده