تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۸
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۳۴۸۲۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز خبرنگار
می متالز - شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

“ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ” قسم به قلم و آنچه می‌نگارد…

“قلم، سلاحی است در راه حق و خبرنگاری رسالتی است گرانبها”

خبرنگاران، هنرمندان کلمات هستند، آنها با انتخاب واژه‌های دقیق و ساختار زیبا، اخبار را به روایتی جذاب تبدیل می‌کنند. قلم خبرنگار، سلاحی قدرتمند در برابر جهل و نادانی است و خبرنگار با روایت صحیح، به رشد و توسعه جامعه کمک می‌کند. خبرنگاران با ترسیم حقایق، راهگشا و پایه گذارتصمیمات مهم و اساسی هستند و به بهبود شرایط جامعه کمک می‌کنند. خبرنگاری رسالتی است پر مسئولیت و وبه دانش، مهارت وشجاعت نیازمند است. خبرنگاران با دل و جان برای اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند و حقایق را بدون جانبداری به مردم ارائه می‌کنند.

خبرنگاران پل ارتباطی میان واقعیت و مردم هستند و با قلمی توانا، رویداد‌ها را به تصویر می‌کشند، افکار را روشن می‌کنند و جامعه را آگاه می‌سازند. در دنیایی که خبر با سرعت نور منتشر می‌شود، خبرنگاران با تلاش شبانه‌روزی خود، نقش ویژه‌ای در شکل‌دهی افکار عمومی جامعه و شکل گیری تمدن اسلامی ایفا می‌نمایند. آنها مجاهدان بی‌سلاحی هستند که با قلم خود، حقایق را تبیین می‌کنند.

قرآن کریم می‌فرماید: “قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِثْلُکُمْ یُوحَی إِلَیَّ أَنَّمَا إِلَهُکُمْ إِلَهٌ وَاحِدٌ” (کهف/۱۱۰). این آیه شریفه، رسالت الهی خبرنگاران را یادآور می‌شود که همانند پیامبران، وظیفه رساندن پیام حق را بر عهده دارند.

و امیرالمومنین امام علی (ع) می‌فرمایند: “العلم نور و النور فی القلوب”. علم، نور و روشنائی است و این نور در دل‌های آگاه جای می‌گیرد. مقام معظم رهبری نیز بار‌ها بر اهمیت نقش خبرنگاران در جامعه تأکید کرده‌اند و آنان را سربازان جبهه فرهنگی نامیده‌اند. ایشان فرموده‌اند: “خبرنگار باید آگاه باشد و بداند که قلم او می‌تواند سازنده یا ویرانگر باشد.”

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم در سراسر ایران به ویژه همکاران تلاشگر واحد روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین