تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۴:۴۰
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۸۳۰۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در اختتامیه مسابقات نبرد ربات‌های جنگجو عنوان شد:

شرایط میزبانی شهربابک از مسابقات رباتیک ایمیدرو فراهم است

شرایط میزبانی شهربابک از مسابقات رباتیک ایمیدرو فراهم است
‌می‌متالز - «حسین محمودی» مدیر مجتمع مس شهربابک در آیین اختتامیه‌ی مسابقات نبرد ربات‌های جنگجو ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی عوامل برگزارکننده این مسابقات گفت: توانمندسازی و ایجاد نشاط درون سازمانی و برون سازمانی و ارتقا کیفیت رویداد‌ها جزو رویکرد‌های اصلی مجتمع مس محسوب می‌شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، محمودی ادامه داد: برگزاری رویداد‌های مختلف از جمله نمایشگاه سالانه‌ی کتاب، مسابقات رباتیک، المپیاد آتش‌نشانی، همایش کشوری مسینو از جمله برنامه‌های شاخص مجتمع بوده است که با رویکرد ارتقا بیش از پیش و کیفی‌سازی هر چه بیشتر برگزار شده‌اند.

شرایط میزبانی شهربابک از مسابقات رباتیک ایمیدرو فراهم است

مدیر مجتمع مس شهربابک اظهار داشت: امیدواریم رویدادها، خدمات و مسوولیت‌های اجتماعی مجتمع مس شهربابک در نهایت منجر به رضایت مردم و همشهریان شود. مدیر منابع انسانی مجتمع مس شهربابک در اختتامیه مسابقات ربات‌های جنگجو با اشاره به سطح بالای کیفی این مسابقات، از اعلام امادگی مجتمع مس شهربابک برای میزبانی مسابقات ربات‌های جنگجو ایمیدرو خبر داد.

مهندس «پیمان جمالی» مدیر امور پشتیبانی فنی و کارخانجات جانبی خاتون‌آباد با اشاره به وجود پتانسیل بالای شهرستان شهربابک در زمینه‌ی رباتیک گفت: جای بسی خوشحالیست که توانسته‌ایم به روز‌ترین امکانات کشور در این حوزه را در شهربابک فراهم کنیم به طوری که تیم ملی رباتیک برای اعزام به مسابقات جهانی از شهرستان شهربابک درخواست همکاری داشته است و این نشان از همت واستعداد فرزندان شهربابک است.

مهندس جمالی گفت: با توجه به وجود ظرفیت وآمادگی لازم در این زمینه، شهرستان شهربابک برای قبول میزبانی مسابقات رباتیک سازمان ایمیدرو اعلام آمادگی می‌کند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین