تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۳۴۸۳۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک مقام مسئول اعلام کرد؛

اصلاح زیر ساخت‌های بازار سرمایه در دستورکار دولت چهاردهم

اصلاح زیر ساخت‌های بازار سرمایه در دستورکار دولت چهاردهم
‌می‌متالز - دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی گفت: این نمایشگاه در شرایطی برگزار می‌شود که بازار سرمایه در شرایط رکودی قرار دارند و بانک‌ها نیز به سبب سیاست انقباضی در بحث پرداخت تسهیلات شرایط مناسبی ندارند.

به گزارش می‌متالز، «عبده تبریزی» دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی در برنامه رونمایی از نمایشگاه صنعت مالی، اظهار کرد: برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی را گرامی می‌داریم و امیدواریم تلاش‌هایی که برای برگزاری نشست‌ها برگزار شده در شأن حضار باشد.

وی افزود: یکی از دلایل ناهماهنگی در برگزاری نمایشگاه صنعت مالی به بحث تغییر دولت‌ها باز می‌گردد، اما برگزارکنندگان تمام تلاششان را انجام دادند.

دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی تصریح کرد: این نمایشگاه در شرایطی برگزار می‌شود که بازار سرمایه در شرایط رکودی قرار دارند و بانک‌ها نیز به سبب سیاست انقباضی در بحث پرداخت تسهیلات شرایط مناسبی ندارند.

عبده تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت مالی طی سال‌های اخیر موجب شده تا در با وجود شرایط تحریمی به کشور‌هایی رجوع کنیم تا بتوانیم با کشور‌های همسایه در حوزه بیمه و بانک ارتباط برقرار کنیم، امیدواریم چالش‌های بازار سرمایه نیز رفع شود و شاهد رشد و پیشرفت در این حوزه باشیم.

وی بیان داشت: متأسفانه طی چندسال اخیر افزون بر شرایط تحریمی با موانعی در داخل مواجه شدیم که شاهد رکود در بسیاری از بازار‌ها اعم از مالی و پولی هستیم.

دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی گفت: همچنین در حوزه برق و گاز نیز با چالش مواجه هستیم که دولت چهاردهم باید برنامه‌ریزی را با استفاده جامعه نخبه انجام دهد.

عبده بیان کرد: طی بیست روز اخیر با مسوولان سازمان بورس در حوزه‌های مختلف از جمله ساختار، قوانین و … کار کردیم و تحویل دولت چهاردهم دادیم.

دبیر کمیته نمایشگاه صنعت مالی در پایان گفت: در این دوره از نمایشگاه صنعت مالی شاهد نشست‌های متعددی هستیم که این مساله می‌تواند تا حدودی موجب رفع چالش‌ها شود.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین