تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۸۶۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
آهن و فولاد ارفع به میانگین درآمدی یک هزار و ۶۳۲ میلیارد تومانی رسید؛

درآمد تجمیعی "ارفع" هم‌تراز با عملکرد سال گذشته

درآمد تجمیعی
‌می‌متالز - محصولاتی که توسط ارفع در تیرماه به تولید رسید شامل شمش فولادی و آهن اسفنجی می‌شود و مجموع تولید این محصولات ۱۲۸ هزار و ۶۲۲ تن است.

به گزارش می‌متالز، شرکت آهن و فولاد ارفع در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه سال جاری از عملکرد خود به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات شمش فولادی بود. ارفع از فروش این محصول توانست به درآمدزایی ۵۷۰ میلیارد تومانی دست پیدا کند. این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) تا پایان تیرماه موفق به درآمدزایی ۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد تومانی شد.

شرکت آهن و فولاد ارفع میزان درآمدی که از فروش شمش فولادی به دست آورد مربوط به حضور و فعالیت آن در بازار داخل کشور است. میزان سرمایه ثبت‌شده ارفع از ابتدای سال مالی تاکنون یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شد. "ارفع" در تیرماه سال جاری به میانگین درآمدی یک هزار و ۶۳۲ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

درآمد تجمیعی ارفع هم‌تراز با عنلمرد سال گذشته+بورس نیوز
میزان درآمد تجمیعی شرکت آهن و فولاد ارفع در تیرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۲ میلیارد تومانی به همراه داشت. مقدار فروش تجمیعی این شرکت فولادی نیز در این دوره ۴ ماهه ۲۷۸ هزار و ۳۲۳ تن به اطلاع سهامداران رسید و نرخ فروش شمش فولادی نیز ۲۳ میلیون تومان اعلام شد.

محصولاتی که توسط ارفع در تیرماه به تولید رسید شامل شمش فولادی و آهن اسفنجی می‌شود و مجموع تولید این محصولات ۱۲۸ هزار و ۶۲۲ تن است. لازم به ذکر است که شرکت آهن و فولاد ارفع کاهش تولید و فروشی که به همراه داشت به علت ایجاد محدودیت‌های برق در واحد‌های فولادسازی بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده