تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۵۷
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۸۶۷۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

تامین نیاز صنعت لوازم خانگی دلیل اصلی حرکت به سمت تولید محصولات کیفی و ویژه در فولاد مبارکه است

تامین نیاز صنعت لوازم خانگی دلیل اصلی حرکت به سمت تولید محصولات کیفی و ویژه در فولاد مبارکه است
‌می‌متالز - رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در نشست صمیمی با شرکای کسب و کار عرصه لوازم خانگی گفت: فولاد مبارکه اگر افتخاری دارد، این افتخار را مرهون تلاش‌های همه صنعتگران و به ویژه صنعتگرانی است که در دهه ۶۰ این صنعت بزرگ و حیاتی به ما تحویل دادند.

به گزارش می‌متالز، صنعت لوازم خانگی با گردش مالی ۶.۵ میلیارد دلار و اشتغال‌آفرینی مستقیم و غیرمستقیم ۵۰۰ هزار نفری جزو مشتریان اصلی ما است.

رویکرد فولاد مبارکه در سه سال اخیر به سمت تولید محصولات کیفی و ویژه رفته و یکی از دلایل اصلی این امر نیز مطالبات صنعت لوازم خانگی بوده است.

پروژه توسعه ورق سرد و راه‌اندازی خط تولید ورق‌های رنگی به ظرفیت ۱۲۰ هزار تن که قرارداد انجام شده، ساخت تجهیزات آغاز شده و امیدوارم در ماه‌های آتی این تجهیزات وارد کشور شود.

امروز در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی دغدغه‌های فعالان این صنعت را شنیدم، بخشی از دغدغه‌ها از جنس محصول کیفی، بخشی تامین بهنگام و به موقع نیاز مشتریان و بخشی تامین مالی مشتریان است؛ لذا طی ۲ ماه گذشته در زمینه تامین مالی گام‌هایی را برداشته ایم و اعتقاد داریم این حمایت حمایت از مردم است و در صورت نیاز ادامه‌دار خواهد بود.

عناوین برگزیده