تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۸۹۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش فولاد مبارکه مطرح کرد؛

افزایش سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شرکت فولاد مبارکه

افزایش سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شرکت فولاد مبارکه
‌می‌متالز - مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش فولاد مبارکه در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران گفت: فولاد مبارکه ارتباط و تعامل خوبی با مشتریان صنف لوازم خانگی برقرار کرده است که ماحصل بیش از دو دهه تعامل دوسویه بین این شرکت و این گروه از مشتریان، افزایش سطح رضایت ایشان از محصولات و خدمات ارائه شده فولاد مبارکه است.

به گزارش می‌متالز، امیر افلاکی، مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش فولاد مبارکه در بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران (هامکس ۱۴۰۳) در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی لوازم خانگی در داخل کشور توسط شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی بوده‌ایم.

وی افزود: سهم عمده تولیدات لوازم خانگی در کشور مربوط به لوازم آشپزخانه بوده و به نوعی این صنعت در ارتباط مستقیم با سلایق خانواده‌های ایرانی و اولویت نسل‌های مختلف در انتخاب لوازم خانگی بوده و محصولاتی که در این صنعت تولید می‌شود جزو لاینفک زندگی مردم است و آسیب‌هایی وارد شده به این صنعت می‌تواند به صورت مستقیم بر روی خانوار‌های ایرانی تأثیرگذار باشد.

افلاکی به برنامه اجرای برنامه جامع ارتباط با مشتریان شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: به لطف خدا فولاد مبارکه ارتباط و تعامل خوبی با مشتریان صنف لوازم خانگی برقرار کرده است و در حال حاضر با داشتن دانش و تکنولوژی لازم برای تأمین نیاز این صنایع به ورق‌های سرد و گالوانیزه در شرایط مناسبی قرار دارد. همچنین در خصوص تأمین ورق‌های رنگی ویژه صنعت لوازم خانگی نیز سرمایه‌گذاری مناسبی برای تأمین حداکثری نیاز کشور در دست اقدام است.

مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش فولاد مبارکه در خاتمه افزود: ماحصل بیش از دو دهه تعامل دوسویه بین فولاد مبارکه و این گروه از مشتریان افزایش سطح رضایت ایشان از محصولات و خدمات ارائه شده فولاد مبارکه است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده