تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۴
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۸۸۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد؛

تسهیل‌گری امور مردم با توسعه سکو‌های خدمت‌رسان

تسهیل‌گری امور مردم با توسعه سکو‌های خدمت‌رسان
‌می‌متالز - رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: ظرفیت بازار خدمات بسیار قابل توجه بوده و این حوزه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار‌های تجارت الکترونیکی است.

به گزارش می‌متالز، «امین کلاهدوزان» رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در بازدید از شرکت چاره‌یاب هوشمند سانا و پلتفرم آچاره، گفت: هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب و کار‌ها و فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخش‌های خصوصی در تنظیم‌گری مطلوب این حوزه در کشور است.

برنامه‌ریزی ۵ ساله برای تحقق اهداف زیست‌بوم

وی در ادامه افزود: برنامه‌ریزی برای رشد سه برابری ارزش معاملات تجارت الکترونیکی در پایان برنامه ۵ سال مرکز صورت گرفته است و امیدواریم هدف ۹ هزار همتی تعیین شده، محقق گردد.

تفاوت در شیوه تعامل با سکو‌ها و بستر‌های تجارت الکترونیکی

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این بازدید با اشاره به شیوه تعامل با سکو‌ها و بستر‌های تجارت الکترونیکی، تصریح کرد: باید نوع نگاه و تعامل با درگاه‌ها و بستر‌ها متفاوت باشد چراکه نوع عملکرد آنها به نسبت سایر عرضه‌کنندگان و شرکت‌های تجارت الکترونیکی متفاوت است.

تسهیل‌گری برای امور مردم

وی در ادامه با اشاره به تسهیل‌گری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم، گفت: بازار خدمات و سکو‌های فعال در این حوزه، تسهیل‌گری قابل توجهی برای امور مردم دارند و از مدل‌های سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا، خدمت با کیفیت به مردم ارائه می‌دهند.

کلاهدوزان همچنین گفت: تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیت‌های کسب و کار‌های تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبرد‌های مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که به‌صورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین