تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۰۸
بازدید: ۳۶
کد خبر: ۳۴۹۴۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اهداف مقاومتی پیش‌روی کگل مشخص شد

اهداف مقاومتی پیش‌روی کگل مشخص شد
‌می‌متالز - گزارشی از بررسی وضعیت سودآوری و درآمد شرکت کگل را در یک تحلیل بنیادی پیش‌رو دارید.

به گزارش می‌متالز، شرکت صنعتی و معدنی گل گهر اعلام کرد نسبت P/E آینده‌نگر شرکت برابر ۷.۲۳ است.

شرکت صنعتی و معدنی گل گهر با نماد کگل در بورس فعالیت دارد.

بر اساس سود برآوردی ۱۴۰۳ و قیمت سهم در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ نسبت P/E آینده‌نگر شرکت برابر ۷.۲۳ خواهد بود، اما با توجه به زمان بهره‌برداری رسیدن طرح‌های تعریف شده در شرکت‌های زیرمجموعه می‌توان انتظار افزایش سودآوری در کل گروه و در نتیجه شرکت مادر را در سال‌های آینده داشت.

اهداف مقاومتی پیش روی کگل مشخص شد

نمودار تعدیل شده شرکت صنعتی و معدنی گل گهر از انتهای شهریور سال ۱۳۹۹ روند صعود خود را در نقطه تعیین شده و با یک پسا الگویی مناسب پایان داده است. از تاریخ مذکور این سهم وارد یک کارکشن چند ساله به شکل یک دیامتر یک پاپیونی شده است و اکنون در اواخر موج E از این کارکشن است طبق فراکتال به نظر می‌رسد خود موج E نیز در حال تبدیل شدن به یک دیامتریک کوچک‌تر است که با توجه به عدم همپوشانی موج b و d، این دیامتریک نیز پاپیونی شود و با همین شیب به انتهای ساختار خود برسد. از این رو محدوده ایده‌آل برای اتمام این لگ از کارکشن حدود قیمت ۲٫۵۳۴ ریال است. پس از اتمام این موج و با دیدن نشانه‌های پسا الگویی درون ساختاری میتوان برای یک سود مناسب به شرط مدیریت سرمایه و رعایت حد ضرر وارد این سرمایه‌گذاری شد.

اهداف موج: F

هدف اول و مقاومت جدی سهم در قیمت ۴،۱۶۷ ریال قرار گرفته است.

هدف دوم و خوشبینانه سهم در محدوده‌ی ۴،۸۷۲ ریال است.

لازم به ذکر است که اگر قیمت به اعداد بالاتر نیز رسید از منظر نئوویو دارای ریسک زیادی است و فقط برای سرمایه‌گذاران بلندمدت و به دید چند ساله مناسب است؛ اما همین اتفاق می‌تواند نوید یک موج G ناقص باشد و در نهایت روند صعودی بعدی آن که باید هم درجه با روند سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ باشد دارای قدرت بیشتری خواهد بود. حمایت‌های اصلی و نقاط ورود سهم در تصویر مشخص شده است و لازم به ذکر است که حد ضرر این تحلیل شکست قیمت ۲،۱۹۷ ریال است.

اهداف مقاومتی پیش روی کگل مشخص شد

منبع: صدای بورس

عناوین برگزیده