تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۴۹۸۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی؛

وزیر صمت، در محل کار خود در ساختمان سمیه حضور یافت

وزیر صمت، در محل کار خود در ساختمان سمیه حضور یافت
‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز و پس از رای اعتماد از نمایندگان مجلس، در محل کار خود در ساختمان سمیه حضور یافت و در نخستین اقدام خود، نشستی را اعضای شورای معاونان این وزارتخانه برگزار کرد.

به گزارش می‌متالز، «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت، صبح امروز پنجشنبه اول شهریورماه، پس از اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برای تصدی سکان هدایت وزارت صمت، در ساختمان ستادی این وزارتخانه در خیابان سمیه حضور یافت و نشستی را با اعضای شورای معاونان این وزارتخانه برگزار کرد.

وی با همراهی «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت دولت سیزدهم، کار خود را در این وزارتخانه آغاز کرد و در جلسه معاونان وزارت صمت حضور یافت.

در این نشست، اتابک در جمع معاونان و مدیران این وزارتخانه با بیان اینکه با دو دیدگاه اقتصادی و برنامه‌ای، جهش تولید را پیگیری می‌کنیم، گفت: دولت پزشکیان دولت خاصی است و مهمترین مساله در دولت وی، مساله وفاق ملی است و من امیدوارم که بتوانیم این موضوع را در ارکان دولت ایشان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه چارچوبی که ما می‌خواهیم به آن عمل کنیم، چارچوب برنامه هفتم توسعه است، افزود: اختلاف نظر‌هایی هست، اما ما زمانی می‌توانیم با هم همکاری کنیم که شرایط در وزارتخانه و کشور بهتر شود. امیدوارم همه با هم در وزارت خانه بتوانیم همدل و همراه هم باشیم.

در این جلسه همچنین علی‌آبادی در دیدار صمیمی با مدیران وزارت صمت، موفقیت‌های بدست آمده در حوزه‌های مختلف را حاصل تلاش‌های مجدانه و جهادی همکاران این وزارتخانه، ادارات کل استانی، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه دانست.

گفتنی است، «سیدمحمد اتابک» عصر روز چهارشنبه و با کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت چهاردهم انتخاب شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده