تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۱۳
کد خبر: ۳۵۰۰۱۸
سرویس خبر : انرژی

سومین رویداد انرژی برگزار می‌شود

سومین رویداد انرژی برگزار می‌شود
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت توانیر از برگزاری سومین رویداد انرژی؛ ایده‌پردازی و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر خبر داد. ​​​​​​​

به گزارش می‌متالز، مصطفی رجبی‌مشهدی، مدیرعامل توانیر تامین انرژی مورد نیاز را یکی از چالش‌های بزرگ کشور عنوان کرد و گفت: چالش تامین سوخت نیروگاه‌ها در زمستان، چالش تولید و مصرف برق در تابستان و نیز چالش ناترازی مالی صنعت برق که مربوط به اصلاح اقتصاد برق می‌شود سه چالش اساسی این حوزه است.

وی افزود: از ایده‌پردازان و فعالان این حوزه دعوت می‌کنم تا با ارائه ایده‌ها و آثار مختلف هنری، علمی و آموزشی در سومین رویداد انرژی که با هدف اصلاح صنعت برق، بهینه‌سازی مصرف و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود شرکت کرده و صنعت برق را برای حل این چالش‌های اساسی یاری دهند.

مدیرعامل توانیر، اقتصاد صنعت برق، اثرات ناترازی بر خاموشی برق، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت مصرف برق، بهینه‌سازی مصرف برق در سیستم‌های سرمایشی، ذخیره‌سازی برق و خودرو‌های برقی و هوشمندسازی شبکه برق را از محور‌های این رویداد اعلام کرد و گفت: در این رویداد آثار برگزیده در بخش‌های مختلف مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

بر اساس اعلام توانیر، سومین رویداد انرژی با همکاری دانشگاه سجاد و ماهنامه امواج برتر برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در آن می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم مهر سال جاری از طریق وبسایت رویداد به نشانی https://energyevent۲۰۲۴.sadjad.ac.ir ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده